Drošības spilvenu atslēgšana


#1

Situācija: Ir 2008. gada Volvo S60 un 2012. gada Opel Astra (H paaudze). Abiem panelī un bardačokā nav iespējas atslēgt priekšējā pasažiera drošības spilvenu. Bet to vajag izdarīt, jo būs gadījumu, ka priekšā būs jāsēdina mazāks cilvēks.

Jautājums: Kā to izdarīt pareizi? Un vai ar šādiem atslēgtiem drošības spilveniem vispār var iziet tehnisko apskati?

Līdz šim paveiktais: Volvo gadījumā dīleris saka, ka par ~150 eiro atslēgs drošības spilvenu. Ja kaut kādā brīdī sagribēsies to ieslēgt atpakaļ, atkal jābrauc pie viņiem un jāmaksā tie paši 150 eiro. Opel dīleris saka, ka pietiek izraut drošinātāju un palikt bez visiem drošības spilveniem vai arī maksāt vairākus simtus eiro viņiem, lai tie bez garantijām mēģinātu kaut ko ķimerēties un atslēgt. Vēl viņi ieteica nopirkt jaunu Opeli. Doh!

Varbūt kādam no jums ir pieredze ar šo?


#2

vieglāk ir atmest domu, ka mazuli var sēdināt priekšā. mums ģimenē par to nekad nav bijis diskusiju. līdz 8 gadu vecumam nekādas priekšā sēdēšanas.

[quote=krizdabz]Situācija: Ir 2008. gada Volvo S60 un 2012. gada Opel Astra (H paaudze). Abiem panelī un bardačokā nav iespējas atslēgt priekšējā pasažiera drošības spilvenu. Bet to vajag izdarīt, jo būs gadījumu, ka priekšā būs jāsēdina mazāks cilvēks.

Jautājums: Kā to izdarīt pareizi? Un vai ar šādiem atslēgtiem drošības spilveniem vispār var iziet tehnisko apskati?

Līdz šim paveiktais: Volvo gadījumā dīleris saka, ka par ~150 eiro atslēgs drošības spilvenu. Ja kaut kādā brīdī sagribēsies to ieslēgt atpakaļ, atkal jābrauc pie viņiem un jāmaksā tie paši 150 eiro. Opel dīleris saka, ka pietiek izraut drošinātāju un palikt bez visiem drošības spilveniem vai arī maksāt vairākus simtus eiro viņiem, lai tie bez garantijām mēģinātu kaut ko ķimerēties un atslēgt. Vēl viņi ieteica nopirkt jaunu Opeli. Doh!

Varbūt kādam no jums ir pieredze ar šo?[/quote]


#3

Atļaušos papildināt situāciju, jo ir nācies šo apspriest ar autoru :wink: - tiks izmantoti divi bērnu beņķi, kas stiprināmi ar skatu uz aizmuguri un attiecīgi aizņem vājprātīgu vietu automašīnā. Tāpēc šajos auto modeļos nevar 2 bērnus iesēdināt aizmugurē, lai priekšā sēdošie pieaugušie arī varētu kaut cik komfortabli iekāpt un sēdēt.


#4

Kā arī atļaušos atgādināt, ka ejot TA ik gadu vismaz teorijā 2012. gada un jaunākas mašīnas slēdz klāt pie datora, lai pārbaudītu, vai gudrinieki nav atslēguši ABS, DPF, airbagus u.tml. Attiecīgi izmaiņas programmatūrā saņem “2” apskatē.


#5

domu sapratu. mums vienmēr bērnu drošība ir bijusi prioritāte, pat ja drusku neērtības rodas. diezgan regulāri vesti trīs mazi bērni aizmugurē, arī otrādāk novietoti.[quote=Artis]Atļaušos papildināt situāciju, jo ir nācies šo apspriest ar autoru :wink: - tiks izmantoti divi bērnu beņķi, kas stiprināmi ar skatu uz aizmuguri un attiecīgi aizņem vājprātīgu vietu automašīnā. Tāpēc šajos auto modeļos nevar 2 bērnus iesēdināt aizmugurē, lai priekšā sēdošie pieaugušie arī varētu kaut cik komfortabli iekāpt un sēdēt.[/quote]


#6

Cik man ir informācija par csdd diagnostikas iekārtām, tad protams pamatlietas viņi redz piem. abs, vai aibag kļūdas (kas arī panelī rādīsies), bet pareizi atslēgtus dpf, airbagus vai piem. jostu spriegotāju devējus viņi neuzraus. CSDD diagnostika varētu teikt tiek veikta virspusīgi.

Manā skatījumā blakus sēdētāja airbag var atslēgt mierīgi - atvienojot pasažiera airbag un ķēdē ielodējot pareizo pretestību, lai aibag ecu domā ka tas ir pievienots. Tik ir jāparok nets vai pie normāla autoelektriķa jādodas.


#7

http://www.ebay.com/itm/VOLVO-1-8-OHMS-SRS-AIRBAG-RESISTORS-0-25-W-2-AMP-FUSED-BYPASS-FAULT-LIGHT-OFF-/251634602890


#8

Es ieteiktu ,labāk nomainīt mašīnu atbilstošāku,nekā ķēpaties drošības spilveniem
,jo nezini kāda ķēpa pēc tam varbūt ,jo viemēr pastāv cilvēciskais faktors ,ka kautkas var nojiet greizi…


#9

[quote=rooyar]Es ieteiktu ,labāk nomainīt mašīnu atbilstošāku,nekā ķēpaties drošības spilveniem
,jo nezini kāda ķēpa pēc tam varbūt ,jo viemēr pastāv cilvēciskais faktors ,ka kautkas var nojiet greizi…[/quote]

Ha ha, tā arī sanāca izdarīt. Tagad ģimenē ir viens auto, kam bardačokā ir slēdzis ar ko var pasažiera pusē normāli atslēgt airbagu.