Garantija - pieredze

#1

Sveiciens visiem!
Nesen pirmo reizi nācās vest ierīci uz garantijas servisu, pirms tam biju pameklējis internetā atsauksmes par attiecīgo iestādi - atradu tikai negatīvo, varbūt viens vai divi komentāri bija pozitīvi, taču tas nemaina faktu, ka par citu pieredzi ar garantiju sanāk atrast visai maz, tāpēc nolēmu, ka varētu pastāstīt par sevi, varbūt daži gribēs arī padalīties gan ar labo, gan ar slikto.

Tātad situācija. Pagājušā gada novembrī nopirku 1a.lv iPhone 7. Nedaudz vairāk par pusgadu tālrunim nebija absolūti nekādu problēmu. Tad šī gada 01. augustā pārstāja strādāt “mute” podziņa (tālruņa kreisā puse), tā vairs nefiksējās, palika uz “klusuma režīms”. Meklēju garantijas lapu un devos uz Capital servisu. Tālruni nodevu 02.08, dabūju šodien, īsziņu saņēmu vakar, tātad nedēļu biju bez primārā tālruņa. Risinājums - tālruņa nomaiņa, detaļu netaisīja (paskatījos Youtube, kā to slēdzīti var nomainīt, izrādās, ka ir jāizņem visas iekšas, lai līdz tam tiktu), iedeva “jaunu” tālruni. Vēlreiz varu teikt, ka pretenziju nav nekādu. Vienīgi izbrīnīja fakts, ka garantijas servisa lapā iedotā tālruņa cena ir 370 EUR, lai gan pirms gandrīz gada to pirku par visiem 700+. Serviss e-pastā atbildēja, ka tāda patiesi ir tālruņa bez lietošanas pazīmēm cena, kas tiek izsniegts bez kastītes un pārējiem aksesuāriem. Interesanti, ka vienā otrā sludinājumu lapā, vairums lietotus 5S, SE, 6 un 6S pārdod pat par 500+ EUR.

Lai vai kā. Pieredze ar Capital servisu laba, nebija ilgi jāgaida, tālrunis strādā, lai gan katram gadījumam garantijas papīrus turēšu atmiņā paliekošā vietā.

0 Likes

#2

dīvaini, ka garantijas papīrā tiek norādīta cena. bet nu tas laikam iekšējās virtuves cipars - tagad zini cik patiesībā fonis maksā :smiley:

par Capital āboļgarantiju sliktu vārdu nav. strādā labi un nemēģina makbūkam, kā citi, mārketēt jaunu disku, tikai tāpēc, ka nobrukusi opsistēma.

0 Likes

#3

sludinājumu lapās tu redzi pa cik pārdod. bet vai pērk?

0 Likes

#4

Jautājums vietā.

0 Likes

#5

Viss normāli, Tev iedeva refurbished telefonu. Tas ir cipars, par kādu garantijas ietvaros Tu vari tikt pie atjaunota aparāta.

0 Likes

#6

nu re… samaitāji ilūziju, ka iedeva jaunu…

0 Likes

#7

[quote=Lapsinieks]nu re… samaitāji ilūziju, ka iedeva jaunu…

Beidz, uzreiz, kad ieraudzēju to ciparu garantijas servisa lapā, sapratu, ka gluži “jauns” tas tālrunis nav. Tomēr būtu bijis labāk, ja to ciparu nebūtu redzējis.

0 Likes

#8

Tātad. Pirmā pilnā diena ar “jauno” ābolu aizvadīta. Ekrāniņš sācis nereaģēt. Turklāt, ja man piezvana, es neko nedzirdu, ja es zvanu, tad arī neko nedzirdu. Vairāk šķiet, ka ekrāniņš “sasalst”, bet nu tas notiek bieži, pat pārāk. Izskatās, ka jānes atpakaļ uz servisu.

Katrā ziņā turpināšu Jums ziņot, kas ar tālruni notiek un ko dara serviss.

0 Likes

#9

Nepatīkami. Īpaši jau tādēļ, ka ābols skaitās premium klases aparāts un arī serviss nav nekāds kaktu kantoris.

Noteikti ziņo kā gāja!

[quote=Goldss]Tātad. Pirmā pilnā diena ar “jauno” ābolu aizvadīta. Ekrāniņš sācis nereaģēt. Turklāt, ja man piezvana, es neko nedzirdu, ja es zvanu, tad arī neko nedzirdu. Vairāk šķiet, ka ekrāniņš “sasalst”, bet nu tas notiek bieži, pat pārāk. Izskatās, ka jānes atpakaļ uz servisu.

Katrā ziņā turpināšu Jums ziņot, kas ar tālruni notiek un ko dara serviss.[/quote]

0 Likes

#10

laikam vienīgā labā ziņa ir tā, ka garantijas gadījumos aparāti tiek mainīti, nevis remontēti ar kaktu metodēm.

0 Likes

#11

Tas gan īsti nedod labumu nekādu, ja reiz aparāts ir samainīts pret nosacīti jaunu un defektīvu.

0 Likes

#12

manuprāt lielāks % saņemt normālu aparātu. man nav nekas pret spečukiem, kas dzimuši ar lodāmuru rokas vietā, tikai šādus cilvēkus nez kāpēc sanāk sastapt tehniskos forumos pretējā pasaules galā, nevis serviscentrā tepat ap stūri :slight_smile:

es labāk paļaujos uz ražotāja izstrādāto RMA procedūru, kamēr tā neapdraud manu klientu datus. tas gan neattiecas uz ārpus/pēcgarantijas gadījumiem, kad RMA sāk kļūt apgrūtinošs un bezjēdzīgi dārgs, jo ražotājam jau vienalga.

0 Likes

#13

Kaut kas ar Capital garantijas procedūru nav kārtībā. Telefona vērtība nemainās visa garantijas perioda laikā. Ja ierīce nav remontējama, tiek izsniegta cita, taču garantijas periods nesamazinās. Tagad samierinoties ar šādu ierīces novērtējumu, grūti būs atgūt sākotnējo naudu, gadījumā ja atkal kaut kas nedarbosies.

0 Likes

#14

Tu vari iedomāties kādu keisu, kad ierīce pēc pusotra gada (turklāt vērtība tirgū jau nokritusies 3x) un nav saremontējama -
ka Tev kāds atdos sākotnējo pilno summu? Labākajā gadījumā dabūsi jaunu ierīci pa to pašu 1/3 cipara. [quote=LOOK]Kaut kas ar Capital garantijas procedūru nav kārtībā. Telefona vērtība nemainās visa garantijas perioda laikā. Ja ierīce nav remontējama, tiek izsniegta cita, taču garantijas periods nesamazinās. Tagad samierinoties ar šādu ierīces novērtējumu, grūti būs atgūt sākotnējo naudu, gadījumā ja atkal kaut kas nedarbosies.[/quote]

0 Likes

#15

Sveiciens!
Esmu ticis jau pie trešā iPhone 7. Pirmajam pārstāja fiksēties “mute” slēdzītis, otrajam, šķiet, “iekšas” sagāja sviestā (pēc 36h lietošanas), redzēsim, kas ar trešo būs (cerams, ka nekas).

Iesniedzu 14.08, saņēmu 25.08. (šodien). Servisa aprakstā redzams, ka diagnostika veikta 22.08. Tātad sestajā darba dienā pēc iesniegšanas. Risinājums: iekārtas nomaiņa. Cena, protams, tā pati, kas pirmajā garantijas apmaiņā.
Jāteic, ka vairs netaisos neko dārgāku par 20 EUR pirkt 1a (punkts) lv veikalā. Pirms tam biju “apdedzinājies” ar xnet (punkts) lv. iDeal pirku iPad, tas jau divus gadus kalpo godam, drīz būs trešais. Šobrīd rakstu no mid 2010 MacBook Pro, pirkts iDeal 2011. gada martā, kalpo godam. iPhone7, kas pirkts iepriekš minētajā i-veikalā, pat gada jubileju nepieredzēja. Sākotnējā garantija vēl nedaudz vairāk par gadu būs, šķiet, ir pat virs vidējā varbūtība, ka nāksies uz Ganību dambi braukt atkal.

0 Likes

#16

Man šķiet, ka normāla interneta veikala prece neatšķiras no iDeal vai Captial preces. Starpība ir vienīgi uzcenojumā. Salona tipa veikalam izdevumi ir lielāki (telpu īre, darbinieku algas utt.), tādēļ likumsakarīgi, ka prece būs dārgāka. Zinātāji, palabojiet, ja kļūdos.

0 Likes

#17

[quote=Lapsinieks]Tu vari iedomāties kādu keisu, kad ierīce pēc pusotra gada (turklāt vērtība tirgū jau nokritusies 3x) un nav saremontējama -
ka Tev kāds atdos sākotnējo pilno summu? Labākajā gadījumā dabūsi jaunu ierīci pa to pašu 1/3 cipara.[/quote]

Naudu var pieprasīt divos gadījumos:
a) 14 dienu laikā no pirkšanas datuma, nepaskaidrojot iemeslu un pat ja ierīce ir perfektā darba kārtībā.
b) 2 gadu garantijas perioda laikā ierīce ir remontēta/nomainīta vienu reizi un ir atkal parādijies ražotāja defekts.

nauda tiek atgriezta pilnā apjomā (tāda summa par kuru prece tika pirkta).

p.s. iPhone garantija sastāv no 1 gada ko nodrošina Apple un vēl viena gada ko nodrošina tirgotājs. (garantijas periods sākas no pirmās reģistrācijas brīža, kas var nesakrist ar pirkuma datumu).

Protams ir arī medaļas otra puse, tirgotājs ļoti veikli darīs visu iespējamo lai minimizētu zaudējumus.
Lielākā daļa ineta veikalu, pircējam paskaidros, ka iekārtas defekts ir paša klienta vaina.
Jo sevišķi tas attiecas uz veikaliem kur cena ir aizdomīgi salda.

0 Likes