Iegrauztais dārzenis

<naida minūte>
pasūti klientam par pāris štukām pareizas komplektācijas dārzeni, jo lokāli veikalos pārdod tādus mazus, zaļus un skābus ar max 256GB. un tu, ciliks, pēc trīs nedēļu piegādes izpako, priecājoties par smalki nostrādāto produkta prezentāciju, piešķil aparātu, bet tas negrib uzlādēties. interesanti, cik vēl nedēļas nāksies gaidīt uz strādājošu aizkosto sūdu?
</naida minūte>

turpinājums stāstam laikam sekos…

Sūds viņš nav. Katrai kabatai ir savas cenas izpratne. Arī jāņem vērā fakts, no kurienes sūti dārzeņus :)

Par atkritumproduktu dārzenis pārvēršas brīdī, kad nomirst tačbārs vai mātesdēļa displeja spraudnis un autorizētais serviss paprasa ciparu, kas vienāds ar pusi vai 2/3 no jauna dārzeņa cenas. Tajā brīdī tu saproti, kas ir “weltschmerz” un kādēļ sākas pasaules kari. Vispār dārzenis ir labs, kamēr strādā. Un kļūst pavisam nelabs, ja sabojājas. Vēlu veiksmi ;)

nu vismaz lokāli autorizētais dārzeņu pārdevējs atstrādāja ar uzviju. paši savāca, paši salaboja, paši atveda 3 dienu laikā. paldies, kapitālie džeki.

bojāta USB-C I/O plate. kā to var palaist garām rūpnīcā man laikam nepaliks skaidrs. tagad sēžu un kopēju 400GB jūzerdatus, lai rīt no rīta viss būtu atdodams. acis jau līkas, tikai groks palīdz ;)

bojāta USB-C I/O plate. kā to var palaist garām rūpnīcā man laikam nepaliks skaidrs.

Apple gadījumā tā ir sistēma. Ja tavs megadārgais līzingā paņemtais auglis sabojājās, pērc jaunu. Nu labi, reizēm viņi savas kļūdas arī atzīst, taču vecie paradumi jopropjām dzīvo.

Ar tagadējiem iebojātajiem dārzeņiem ir nopietni jāapsver iegādāties pagarināto garantiju. Tad sanāk 3 gadu un divu mēnešu garantija kopā.

jā, tas tika izdarīts, zinot cik maz iespēju saremontēt par adekvātu cenu pēc garantijas laika. pie kopējā cipara tie 150 eiro lielu lomu vairs nespēlēja.