Microfost tehniskais atbalsts?

Sveiki!

Ir iespējams sazināties ar normālu Microsoft tehnisko atbalstu, lai paziņotu par kļūdu, kas kritiski ietekmē produkta izmantošanu? Standarta atbalsts pašuj un vispār nesaprot par ko es runāju, pārvirza 10 reizes pie citiem atbalsta personāliem u.c.

Situācijas apraksts:
Ir oficiāls Microsoft Imagine Premium konts (gan no universitātes, gan paša izveidots ar ISIC verifikāciju) un viss ir aktīvs vēl gadu.

Viņiem ir 2 veikali: mājas lapā un universitātes katalogā.
Mājas lapā ir iespējams saņemt produkta atslēgas un lejupielādēt ISO failus. Universitātes veikalā tā pati situācija (tikai tiek izmantota starpniek programmatūra Secure Download Manager). Produktu iegāde un atslēgu piešķiršana notiek bez aizķeršanās, taču IEGĀDĀTO produktu lejupielāde nav iespējama ne no viena veikala - ne pa tiešo no lapas caur pārlūku, ne caur Secure Download Manager. Abos gadījumos rodas kļūda 403 Access Denied.

Ir izmēģināts no vairākiem ISP - gan universitātes tīkla, gan universitātes adminsitrācijas tīkla, gan LMT u.c. Bez rezultātiem. Es 100% zinu, ka man ir tiesības lejupielādēt pieprasītos failus.

Es pat zinu kur ir problēma - Microsoft savulaik, diezgan nesen, salaboja drošības caurumu, kas ļāva lejupielādēt jebkuru ISO failu no MSDN, vienklārši zinot/uzminot saites. Microsoft Imagine izmanto to pašu MSDN failu lejupielādei, tikai beigās saitei pieliek dažādas Hashes. Principā veicot lejupielādi no Imagine vai universitātes kataloga, tiek sūtīts pieprasījums vai notiek redirekts uz MSDN saiti, kura arī paziņo par “Access Denied”.

Protams, Microsoft negrib manī klausīties un pat nepaskatās/nesaprot manu problēmu. Viņu atbalsts atsūta atbildi, kas teju nav saistīta ar jautājumu - vienu teikumu, kur katrā trešajā angļu valodas vārdā ir kļūda vai arī ir izvēlēts nepareizs vārds (no = not, by = buy u.c.).

Jautājums ko šādā situācijā darīt? Jo tie ir faili, kurus citur atrast nevar (un nedrīkst)… :frowning: