Nepārtinamās reklāmas ir klāt

nu laipni lūgtum dažu satura piegādātāju miklo sapņu pasaulē. 99.99% ka šis piegādātājs ir AMB.

citāts no maksas delfiem, cik nu redzams nemaksātājam

Vairāki telekomunikāciju nozares uzņēmumi TV pakalpojumu segmentā ieviesuši ierobežojumu – reklāmas pārtīšanas aizliegumu arhīva ierakstos, tostarp šādu soli šovasar spēris viens no vecākajiem nozares uzņēmumiem “Baltcom”, kā arī mazākā apjomā valsts kapitālsabiedrība “Tet”.

Tiesa, minētie nav vienīgie šādi uzņēmumi – tirgū ir arī mazākas kompānijas, kas, līdzīgi kā “Baltcom”, pilnībā vai daļēji ieviesušas šādu ierobežojumu, kā arī tādi pakalpojumu sniedzēji, kas pagaidām reklāmas ierakstu arhīvā ļauj pārtīt pilnā apmērā, pārliecinājās portāls “Delfi”.

"Baltcom": Šāds risinājums ir klientu izvēle

“Baltcom” lēmums uzņēmuma pakalpojumos ietvert jaunu funkciju – reklāmas pārtīšanas aizliegumu arhīva ierakstos – tika pieņemts pēc attiecīgā satura piegādātāja piedāvājuma, jo bez šīs funkcijas attiecīgo TV kanālu piedāvājums patērētājam kļūtu ievērojami dārgāks…

Nez cik ilgi viņi tā varēs trollēt savus klientus. Tet pagaidām ir tikai viens 15-30 sek. nepārtinamais bloks pēc kanāla pārslēgšanas. Ar to vēl kaut kā var sadzīvot. Taču ja visus filmas vidus reklāmas blāķus uztaisīs nepārtinamus, var uzskatīt, ka produkts ir miris. No otras puses cilvēks masā ir tāds lops, kurš pierod pie visa (sk. Idiokrātiju).

Kaut kas būs jādomā tad. Nopakots Tet 35 eur + netflix…ja nevarēs tīt, tad noteikti būs sajūta, ka pārmaksāju par sava entertainmenta kvalitāti. Vai arī, tad dodiet iespēju piemaksāt klientiem, kas to vēlas, lai eneiblētu tīšanu…

Indeed, par šo biju nepatīkami pārsteigts, jo tiešraidē Helio skatos 0,…01% gadījumu (reklāmu biežums un garums ir neizturams). Viss sākās ar to, ka nepārtinamu reklāmu ieviesa arhīva parraides sākumā, tagad iemet man nesaprotamā noteiktā brīdī pārraidei pa vidū.
Pareizi būtu balsot ar maciņu un sūtīt viņus labi tālu, bet, kā jau Krotow minēja, arī es lops pie visa varu pierast, jo Helio ir tīri sakarīgs “izstrādājums” un alternatīva viņiem ir nelietot neko no pašmāju produktiem.

1 Like

Respektīvi, jūsu visu kopīgā vēlme ir, lai vietējo servisu vispār nav? Kādi vēl salīdzinājumi ar Netflix? Lielie dara kā grib, mazie kā var. Cita lieta, ka jums šādi televīzijas pakalpojumi nemaz nav vajadzīgi un tāpēc var tik gudri izrunāties internetos. Vāji.

nevajag jaukt pārmērīgi mantkārīgos autortiesību pārpircējus (spekulantus), kas stāstot pasakas par savu neatsveramo ieguldījumu satura “veidošanā” ar reketa cienīgām metodēm cenšas nosmelt trīskāršu peļņu un vietējo servisu — TV provaiderus. savukārt tu beidz uzdot savas fantāzijas par manām vēlmēm, tas nav pat ‘vaāji’, tas ir nožēlojami.

1 Like

Ir taču brīvais tirgus. Es smagi šaubos, ka šīm kompānijām interesē tie, kas čīkst interneta komentāros un turpina maksāt katru mēnesi.
Lielākā bildē šeit droši vien ir vērojama vecās televīzijas agonija lēnajā nāvē. Skaidrs, ka on-demand saturs ir nākotne. Dzīvajā paliks sports, kur reklāmu pauzes jau ir iebūvētas.

1 Like