Nepieciešams padoms par reklamēšanu.

Es domāju reklamēt savu vietni. Vai ir vērts par to maksāt vai es pats varu mēģināt sevi reklamēt?

1 Like

Es nesen palīdzēju vienam cilvēkam reklamēt viņa biznesu caur Google Ads.

Tur ir divi režīmi - vienkāršotais un advancētais. Diemžēl vienkāršotais bija pārāk vienkāršs, lai iegūtu jūtamu efektu, savukārt sarežģītais tam cilvēkam bija par sarežģītu un arī es kā programmētājs patērēju vismaz 10h, lai saregulētu visus atslēgvārdus un saites un reklamēšanas laikus un budžeta ierobežojumus pietiekoši efektīvi. Iespējas ir ļoti daudz, gan pašam sakombinēt vārdus, gan izņēmumus, gan piedāvāto cenu par skatījumu un klikšķi un atrašanās vietu Google rezultātos tādā veidā, lai efektīvi konkurētu ar citiem. Visi jau grib atrasties pirmās lapas augšā, taču jautājums - cik esi gatavs par to maksāt un kādu stratēģiju izvēlies: rādīt dažas stundas dienā un būt pašā virsotnē vai arī rādīt ilgāk, bet nebūt pašā augšā. Daudz atkarīgs no produkta specifikas - ja ir kaut kas unikāls, ko cilvēki meklēs pēc specifiskiem vārdiem, tad izmaksas būs lētākas, jo mazāka konkurence.

Papildus vēl arī kontrole pēc auditorijas, atrašanās vietas, ierīces, no kuras skatās, rādīt/nerādīt iespēju uzreiz atvērt zvanīšanu no mobilās ierīces, ja uzspiež uz tālruņa numura (taču Google patur tiesības pati to numura saiti slēpt, ja uzskata, ka tā nav efektīva).

Kampaņas rezultātā daži jauni klienti tiešām atradās, tomēr ne tik daudz, lai būtu vērts turēt reklāmu ieslēgtu visu laiku. Tālāk jau es vairs nesekoju, iemācīju cilvēku ieslēgt un izslēgt kampaņu, atkarībā no tā, cik naudas viņš gatavs patērēt, un pārējos kampaņas parametrus viņš vairs neaiztiek.

3 Likes

Ačiū! Labai naudingas. Bet būtų puiku suprasti bent apytikslę įmonės sumą. Kiek tai yra, jei daug neinvestuoji?

Ne visai saprotu jūsu mērķi. 200-300 cilvēkiem jūs varat mēģināt pats sevi “reklamēt”, bet, ja vēlaties nokļūt lielakajā līmenī, es ieteiktu vietni. Man pašam tas prasa daudz laika, es runāju pēc savas pieredzes, ir tūkstošiem nianšu, un jūs to sapratisiet, vienkārši iedziļinoties procesā.