Samsung mārketinga paņēmieni

čau čau!
Šodien sagaidot S22 sērijas atklāšanu vairums pašmāju izplatītāji jau ir iekļāvuši to savos virtuālajos plauktos, un zinātkāres pēc vēlējos aplūkot to, kā tas būtu ietekmējis pārējo, vecāko, modeļu cenas.
Šī mazā zinātkāre noveda pie negaidīta pārsteiguma: Lielie izplatītāji (LMT, Bite< Tele2 un Tet) no saviem “veikaliem” ir izņēmuši S20 un S21 Ultra modeļus.

Jūsuprāt, forumieši, kāda loģika vai nodomi slēpjās aiz šī gājiena?

Vai S20, S21 gadījumā nebija pēdējā laikā gļukainākie telefoni? Varbūt apnika garantijas gadījumi…

Izdevās ar S21 Ultra pastaigāt ~3 mēnešus un jāsaka, ka nekāda pasaka nebija. Lielākā problēma bija vājais Wifi un Bluetooth signāls. Bluetooth vispār bija zem katras kritikas, apiet ap stūri un jau signāls pazūd.

Bija arī labās lietas - ekrāns, kamera tīri cool, ļoti jēdzīgi un uzticami strādāja paziņojumi. Samsung ekosistēma (pulksteņi, austiņas utt.) arī feini sadarbojās ar S21U.