Samsung TV defekts? Serviss atšuj!

Sveiki.

Gribu padalīties ar savu pieredzi ar Samsung Televizoru.

Beidzot biju izlēmis nomainīt savu veco HD Led televizoru pret jaunu , spožu UHD LED televizoru. Ilgi pētīju kuru ņemt LG, Sony, Samsung…un tomēr iekritu uz Samsung UE49MU6402. Cena vairāk vai mazāk OK (600eur), plāns, attēls apmierina un pults kas spēj pārvaldīt visas TV pieslēgtās ierīces.

Nopirku 16.03.2018. Sākotnējais prieks jau vakarā izbeidzās, kad konstatēju, ka ierīce ir brāķis- Izteikti redzams LED Bleading - Izgaismoti laukumi uz tumšāka fona (pielikumā bilde). Saskumu, bet nodomāju: Katram gadās brāķi, pirmdien došu uz garantiju un gan dabūšu jaunu. Ar Samsung līdz šim nebija gadījušās kvalitātes problēmas.

Atnāca Pirmdiena, sazvanīju pārdevēju un pārdevējs mani nosūtīja pie Samsung autorizēta servisa : Elektronika Serviss.
Sazinos ar servisu, izstāstu savu bēdu sākumā liekas viss ok- paši atbrauc pakaļ utt.

Nākošā rītā (t.i VAKAR) man zvana no servisa un saka, ka televizors ir apskatīts un viņi ir gatavi viņu vest atpakaļ. Prasu, kas izdarīts un man atbild: Tas nav garantijas remonts! Tā tam ir jābūt!. Liek man parakstīt papīru, ka serviss apmierina un papildus jāsamaksā 20EUR par diagnostiku + 30EUR par TV transportēšanu.
Saprotams, ka ar to neesmu mierā un saku, ka TV neņemešu un nekādā gadījumā neparakstīšu kkādu papīru, ka mani viss apmierina.

Sazinos ar Samsung atbalsta centru:
Epasts, ko atsūtīja vakar:
“Paldies, ka sazinājāties ar Samsung Electronics Baltics. Mēs esam priecīgi dzirdēt, ka Jūs esat izvēlējies Samsung televizoru. Atbildot uz Jūsu jautājumu, mēs vēlamies informēt, ka attēli ir par tumšu un mēs nevar sniegt informāciju pamatojoties uz tiem. Šajā brīdī aicinām atsūtī bildes, kuras ir redzams viss ekrāns, un kas ir uzņemtas pie labāka apgaismojuma.”

Lieki piebilst, ka TV joprojām ir Servisa centrā un labākas bildes uzņemt nevaru. Papildus, šādus defektus vislabāk pamanīt tieši vakaros. To arī uzrakstu viņiem.

Šodienas atbilde no Samsung:

Labdien, Jāni,

Paldies, ka sazinājāties ar Samsung Electronics Baltics. Atbildot uz Jūsu jautājumu, mēs vēlamies informēt, ka mēs pilnībā uzticamies mūsu pilnvaroto servisa centru lēmumiem . Elektronika Serviss ir pilnvarots servisa centrs un līdz ar to mēs pilnībā uzticamies viņu lēmumiem. Mēs arī vēlētos pievērst uzmanību, tikai un vienīgi pilnvarots servisa centrs var novērtēt ierīces atbilstību garantijas noteikumiem un nosacījumiem.

Ka arī atbildot uz Jūsu jautājumu, mēs vēlamies informēt, ka

ka izgaismoti laukumi, ko Jūs dažreiz novērojat lietojot televizoru, izriet no šāda veida televizoru uzbūves īpatnībām un ir normāla parādībā šāda veida televizoriem. Proti, šiem televizoriem ekrāna apgaismojuma diodes ir izvietotas sānos, kā rezultātā tehnoloģiski nav iespējams televizora ekrānam būt vienmērīgi melnā tonī. Parastos apstākļos izgaismoti laukumi ekrānā nav redzami, jo gaisma, ko izplata diodes, nav novērojama. Savukārt, skatoties TV tumšā vidē vai arī ja attēls sastāv no lieliem laukumiem viendabīgā tumšā krāsā, izgaismoti laukumu var kļūt redzami, jo kļūst redzama gaisma no sānos izvietotām apgaismojuma diodēm.

Šo gaismas efektu Jūs varat samazināt, mainot televizora kontrasta un melnā toņa uzstādījumus. Lūdzu, mainiet iestatījumus uz šādiem:

  1.  Attēla režīms “Filma” vai “Spēlē”
    
  2.  Fona apgaismojums jāsamazina līdz aptuveni 4.
    
  3.  Tonis jāiestata uz “Normāls” vai “50/50”.
    
  4.  Kontrasts jāiestata uz aptuveni 95.
    
  5.  Spilgtums jāiestata uz aptuveni 45.
    
  6.  Krāsa jāiestata uz aptuveni 45.
    
  7.  Paplašinātie iestatījumi >  Gamma jāiestata uz +1.
    
  8.  Paplašinātie iestatījumi >  Melnais tonis jāiestāta uz “Tumšāks”.
    

Ja Jums rodas papildu jautājumi, lūdzu sazinieties ar mums e-pastā, zvanot vai izmantojot tiešsaistes tērzēšanas iespēju. Mēs būsim priecīgi Jums palīdzēt.
Jauku dienu!
Ar cieņu,
Ansis
Samsung Electronics Baltics klientu atbalsta dienests

šobrīd nesaprotu:
Tas nozīmē- AR TV VISS IR OK??? Tās ir manas iedomas, ka kkas nav kārtībā??? Tā ir visiem Samsung televizoriem? Līdz šim man ir bijuši gan LG, gan Turku NEO (jā, zinu, lētais gals :) ) un nevienam no tiem nav bijušas šādas problēmas.

JA IR TĀ, KĀ SAMSUNG SAKA, UN GAISMA IET NO MALĀM UN DAŽREIZ PIE LIELIEM LAUKUMIEM TIEK IZGAISMOTI ATSEVIŠĶI LAUKUMI, TAD KĀPĒC MAN TAS IR VISU LAIKU VIENĀ KONSTANTĀ VIETĀ? KĀPĒC NETIEK PĀRGAISMOTI VISA MALA VIENMĒRĪGI?

Šobrīd nevienam neiesaku iegādāties SAMSUNG produktus, jo ja gadīsies brāķis, arī ar viņu dzīvosi.

ja gribi vislētāko, tad jāsamierinās, ka arī viss pēc tam var būt lēts…

Man būs līdzīgs stāsts ar Samsung televizoru un šo pašu “Elektronika serviss” kantori.

Pusotras nedēļas laikā jau trešo reizi nodevu uz garantiju, jo viņ manu pieteikto defektu nekonstatē (random laikos pazūd bilde uz 0,5 sekundēm), lai arī pieteikumā ir ar visiem video pierādījumiem.

Īsti jau nebūs pats lētākais gals. Bet jebkurā gadījumā- kur garantija, ka šādi negadās arī tiem, kas nopirks TV par 2000eur? Brāķis ir brāķis. Šoreiz ražotājs to neatzīst.

Gadu pusotru atpakaļ, kad bija jāizvēlas TV, ilgi nevarēju izšķirties starp Samsungu un LG. Paņēmu LG. Nenožēloju. Saprotams, ka brāķi mēdz gadīties visiem, bet te, laikam, jau 2 pret 0 par sliktu Samsungam.

varbūt subjektīvi (arvisu alerģiju pret to, ka dzīve ir laba jaukopš gold star laikiem) LG sit samsungu vienos vārtos gan kvalitātes,
gan smart osa jomā. pēc savas un līdzcilvēku pieredzes.

[quote=Artanis]Par tēmu - tik izteikts backlight bleed vienā konkrētā punktā viennozīmīgi nav normāls.

Tu to TV pirki veikalā vai interneta bodē? Ja interneta bodē, tad varēji 14 dienu laikā atgriest atpakaļ bez jautājumiem, kā tas paredzēts LR likumdošanā.

Es domāju, ka šeit ir vērts vērsties PTAC centrā ar sūdzību, pievienojot šo bildi (lai viņi nedirš - bildē ir lieliski redzams defekts atbilstošos apgaismojuma apstākļos). Sāc ar to, ka uzraksti pieklājīgu bet stingru atbildi tam servisa centram, ka vērsīsies PTAC ar iesniegumu par maldināšanu.[/quote]

Pirku veikalā. Šie uzreiz dod servisa numuru, jo Samsung nodrošina, ka defektētiem TV virs 32’’ serviss pats precei brauc pakaļ. Garantiju ražotājs atsaka, jo izrādās, ka šis labāku nemāk izgatavot. Pasaka, ka pēc Samsung standartiem viss ir normas robežās un par “viltus izsaukumu” paprasa 50EUR.

Par PTAC tiešām jāpadomā. Veikalā taču man neteica, ka bilde ir laba tikai saulainā laikā. Un ja gribēšu skatīties naktī, tad ekrāna spilgtums būs jānogriež tuvu nullei. Šodien vēl kāetīgi izpētīju LG 55’’ ražojumu darbā- pie MAX spilgtuma ir vietas, kur melnais izskatās nedaudz duļķains (Clouding), bet to nepētot to vispār nebūtu pamanījis.

Atstāt noteikti to tā netaisos. Tad jau visi drīz sāks ieviest savus dīvainos standartus un arī jumta pilēšana uz garantiju vairs neattieksies, jo celtnieks labāku uzlikt nemāk.

Aha, es arī par šo uzzināju tikai tajā brīdī, kad uz LMT klientu apkalpošanas centru Spicē biju aiznesis savu 40" ekrānu (laipni lūdzam 21, gadsimtā?). Nav grūti iedomāties kā es jutus, ka apkalpojošā meitene pateica, ka liela gabarīta preces nepieņem un tas ir jāizdara caur jau minēta kantora mājas lapu. Esmu izpētījis uz rokas esošos līgumus – tur nekas nav minēts par šāda veida garantijas reomonta pieteikšanu. Varbūt esmu vēl kādu papīru pazaudējis, kur tas viss bija minēts?

Par pašu Elektronikas kurjera servisu. Visas trīs reizes kurjers taja pašā dienā atrbauca un savāca televizoru. Pēdējā reizē jau iesmēja par mani un kantora nespēju konstatēt defektu.

Paldies!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (turpmāk - PTAC) ir saņēmis Jūsu e-pasta vēstuli.
Ja uz Jūsu vēstuli nepieciešams sagatavot atbildi, PTAC speciālisti Jums sniegs atbildi saprātīgā termiņā, bet ne vēlāk kā viena mēneša laikā.

Šodien zvanīja no BezTabu. Vēlas taisīt sižetu :slight_smile:
Tgd nezinu- ņemt ārā un lai filmē, vai arī gaidīt atbildi no PTAC. Negribu parakstīt dokumentu, ka mani viss apmierina un vēl piķi par diagnostiku maksāt…

Kā viņi tevi tā sazvanīja? Pats pieteicies un pasūdzējies?

Šoreiz nē. Pats uzprasījos. Bet reakcija ļoti ātra. Nepagāja stunda, kā bija zvans ar jautājumu- Kad filmēsim?.

Šeit jau interneta veikals nipričom. Aiziesi un nopirksi TV veikalā, būs tieši tas pats. Bet televizors, ko aplūko veikala plauktā taču nav tieši tas pats, ko pārved mājās kastē.

[quote=Prusljix]Šodien zvanīja no BezTabu. Vēlas taisīt sižetu :slight_smile:
Tgd nezinu- ņemt ārā un lai filmē, vai arī gaidīt atbildi no PTAC. Negribu parakstīt dokumentu, ka mani viss apmierina un vēl piķi par diagnostiku maksāt…[/quote]

Manuprāt, ar ņemšanu ārā no servisa centra nevajadzētu steigties. Daudz uzskatāmāk būtu ja nofilmētu kā tiek atvests par tavu naudu apskatītais lieliskais Hlamsung televizors, kurš atbilst augstākajiem Samsūd standartiem.
Vai arī paviesosities servisa centrā ar visu filmēšanu un sāks dziedāt citu dziesmu.

khmmm
izlasiiju visas sjiis persjas. ko lai saka, topicautors ir iipasji attiistiits indigo. samsung supporta atbilde bija korekta, iemesli izstaastiiti skaidri un risinaajums pateikts. diemzjeel, ja veelas plaanu led lcd, taadi gaisjaaki laukumi uz tumsja fona buus vienmeer, jo sjobriid tehnologjija neljauj izgaismojumu veikt ne no atseviskjiem punktiem.

veelies kvalitatiivu bildi, peerc oled!

par ptac un, it iipasji beztabu, vispaari iereecu. te nu mees redzam muusdienu cilveecinjus - neko nejeedzosji stulbenji, kuriem liekas, ka zina visu. nozjeelojama paaudze bez izgliitiibas, logjikas un naakotnes. skynet ir tuvu…

Viss ir diengan vienkarši. Lai Samsungs uz vietas ieslēdz un parāda vēl pāris tāda paša modeļu ekrānus. Ja arī tiem būs šāda pati kaite, tad ir skaidrs, ka visa sērija tāda un to tad arī, lai cik nožēlojami tas neizklausītos, varētu pieņemt par normu. Ja pārējiem šādu erroru nav, tad Tev visas tiesības pieprasīt citu aparātu, jo esošais tad uzskatāms par brāķi.

[quote=drunk_lizard]khmmm
izlasiiju visas sjiis persjas. ko lai saka, topicautors ir iipasji attiistiits indigo. samsung supporta atbilde bija korekta, iemesli izstaastiiti skaidri un risinaajums pateikts. diemzjeel, ja veelas plaanu led lcd, taadi gaisjaaki laukumi uz tumsja fona buus vienmeer, jo sjobriid tehnologjija neljauj izgaismojumu veikt ne no atseviskjiem punktiem.

veelies kvalitatiivu bildi, peerc oled!

par ptac un, it iipasji beztabu, vispaari iereecu. te nu mees redzam muusdienu cilveecinjus - neko nejeedzosji stulbenji, kuriem liekas, ka zina visu. nozjeelojama paaudze bez izgliitiibas, logjikas un naakotnes. skynet ir tuvu…[/quote]

:smiley: Tieši tāpat ierēcu par tavu komentu.
Vai klientam ir tiesības zināt ar ko riskē pērkot TV? Kāpēc nevienam, ko zinu nav šāda TV defekta?
Un atbilde, ka ja dienā to neredz, tad tas nav defekts? Būvniecībā tas nozīmē- Ja tev jumts netek brīžos,kad nelīst, tad tas nav defekts.
Ja tu konkrētu TV modeli nevari atrisināt bez gļukiem, tad brīdini pirms pārdošanas. Būtu nopircis biezāku. Galu galā prioritāte taču visiem ir attēls.
Samsung “korektā” atbilde- Nogiez gaismu uz minimumu un acīs neleks? Smejies? Ķipa tgd pa dienu jāiet setinngos un jāiestata gaišs ekrāns, lai vsp kko var saskatīt un vakaros jānogriež nost, lai noslēptu defektu?

1 Like

[quote=drunk_lizard]khmmm
izlasiiju visas sjiis persjas. ko lai saka, topicautors ir iipasji attiistiits indigo. samsung supporta atbilde bija korekta, iemesli izstaastiiti skaidri un risinaajums pateikts. diemzjeel, ja veelas plaanu led lcd, taadi gaisjaaki laukumi uz tumsja fona buus vienmeer, jo sjobriid tehnologjija neljauj izgaismojumu veikt ne no atseviskjiem punktiem.

veelies kvalitatiivu bildi, peerc oled!

par ptac un, it iipasji beztabu, vispaari iereecu. te nu mees redzam muusdienu cilveecinjus - neko nejeedzosji stulbenji, kuriem liekas, ka zina visu. nozjeelojama paaudze bez izgliitiibas, logjikas un naakotnes. skynet ir tuvu…[/quote]

Korekta no ražotāja skatpunkta raugoties. Jā, ar LED apgaismotiem televizoriem to uzbūves dēļ var būt problēmas ar nejēdzīgi izgaismotiem apgabaliem, tomēr gala lietotāja pusē to var un noteiktos gadījumos vajag uzskatīt par neapmierinošu defektu. Īpaši jau šajā gadījumā, kad tas defekts ir labi redzams. Un arī sižetus par šo var un vajag veidot, lai cilvēki aizdomājas, ka pat augsta televizora cena nenozīmē, ka tas izskatīsies (vai darbosies) labi. Vismaz būs par šo informēti, kad dosies uz veikalu pēc sava jaunā un spīdīgā televizora.

P.S. Starp citu, esi sveikts mūsu forumā! :wink:

Paturpinot manu problēmu. Pārdevējs (LMT) ir piekritis mainīt preci pret jaunu/citu/līdzvērtīgu. Tagad tikai jāgaida gala slēdziens, tad arī varēšu doties pakaļ jaunajam TV.

Arī mana problēma šodien mistiski atrisinājās.
Piezvanīja Servisa centrs, teica, ka Samsung tomēr manu pieteikumu apmierina.
Ir atzinums,kas norāda, ka prece tomēr neatbilst Samsung standartiem un ar atzinumu jādodas pie pārdevēja, lai atmaksā naudu vai apmaina preci.
Paldies Kursors.lv administrācijai (Kristapam) par iesaistīšanos. Iespējams tieši tas pamudināja mainīt savu viedokli!
Vai arī BezTabu :slight_smile:

p.s- Atzinumā gan Samsung defektu nosauca par “Shading on picture”.