"tet" atbilde leģitīmam pieprasījumam

fiksētā ‘tet’ IP adrese ir blacklistēta dažiem USA epasta provaideriem, lai arī mana klienta servera pusē nav bijis neviens uzlauziens vai kāds cits fakaps ar mēstulēm, uz manu lūgumu šo problēmu risināt es saņēmu šo.

Atbildam uz Jūsu jautājumu “Tēma: Pakalpojumu lietošana un to darbības traucējumi
Klienta numurs: xxxxxxxx”

Informācija precizēta no ekspertiem ka Tet no savas puses IP adreses neiekļauj kaut kādā melnajā sarakstā jeb blacklist.

te eksperti no teta apstiprina ābeces patiesības?

Šajā gadījumā Jums jāsazinās ar blacklist uzturētāju. Ka arī pārbaudīts no Tet puses populārākajās blacklistēs šī adrese IP: xxx.xxx.xxx.xxx nefigurē.

te sākas interesantākais. 100+ miljonu amerikāņu klientu provaideris ir ielicis visu teta ip netbloku blacklist’ā ne mana klienta vainas dēļ. tagad tets eifēmiski pasūta mani dirst un uzgrūž savas problēmas manam klientam?

ah, piedodiet. kārtējās otmazkas.

Šis dokuments/ e-pasta vēstule var saturēt iekšējas lietošanas/ierobežotas pieejamības informāciju. Tās satura pilnīga vai daļēja nesankcionēta izpaušana, lietošana vai tālāka izplatīšana ir aizliegta.

šim tekstam nav nekāda juridiska spēka. tas tā, citiem zināšanai. pamēģini mani iesūdzēt tiesā, tet. būsi pārsteigts.

1 Like

LMT arī pāris gadus atpakaļ nebija šis pats triks ar viņu IP ielikšanu mellajā listē?

LMT (un citu mobilo kompāniju) IP adreses parasti ir iekšējais tīkls, tāpēc GW adrese bieži ir BL, jo neviens tur neseko, ko privātie klienti dara.

jebkuras kompānijas IP adreses dažādu iemeslu dēļ var nonākt melnajā sarakstā.
parastā biznesa prakse LV ir:

— mājas lietotājiem izdalītās adreses (parasti dinamiskās) neviens nopietni neuzrauga, ja uzrāvies uz bloķētu, tad tā ir tava problēma. man klientam izdalīja jaunu adresi mājas pieslēgumam, kuru DDoS’oja no pieslēgšanas brīža un Baltkoms tik pasūtīja vienu māju tālāk. problēmas risinājums? Baltcom -1 klients, Tele2 +1 klients.

— biznesa lietotāju fiksētās IP adreses tiek uzraudzītas daudz striktāk, jo par interneta pieslēguma plānu biznesam ir jāmaksā vismaz 2x vairāk pat bez garantētajiem ātrumiem. uz savīrusotu, uzlauztu vai negodprātīgu klientu IP adresēm reakcija ir līdz pat pakalpojuma apturēšanai, kamēr problēmas netiek novērstas, jo iekļūt blacklistā ir viegli, izkļūt daudz sarežģītāk (piemēram, mēs tagad pagaidīsim 30 dienas vai incidenti neatkārtosies un tad jūs izņemsim no saraksta).

tāpēc tet atbilde, ka manam klientam pašam jārisina cita tet klienta izraisīta problēma, man neliekas normāla.

1 Like

Skumjā patiesība ir tāda, ka daudzas Latvijas IP adrešu grupas ir kaut kādos ārzemju melnajos sarakstos.

Viens forums man pat izvadīja tādu informāciju, ka tiek automātiski bloķētas visas Latvijas IP adreses sakarā ar to, ka Latvijā ir augsts programmatūras pirātisma līmenis, un ja man esot iebildumi, tad lai rakstot foruma administratoram.

Nez, kā tagad Latvija nomazgās savu starptautisko tēlu…

ISP TET, LMT etc vispār nav jāsatraucas, ja IP kas ir klientam ir nonākusi kāda no blacklist par to ir jāuztraucas klientam un ja IP arī nonākusi black listā klientam pašam jāraksta, lai tā tiek dzēsta no black list.

p.s

cits gadijums ja ir ASN tad pats saimnieks un pats atbildi pa visu ;)

lai jauka diena.

ja ISP par trīskāršu cenu tirgo biznesa pieslēgumam jau bleklistētas IP adreses, tad ISP ir jādabū bietē. biznesa klients nav atbildīgs par paša ISP, un citu tā klientu, līkrocību.

ISP nav jāsatraucas par to, ka klienta IP ir blacklistā ;) nav sakara biznesa klients vai parasts home user.

p.s
pavisam korekta TET atbilde ;)

nevajag savas iedomas projicēt uz normālu biznesa praksi. ar to arī pozitīvi atšķiras Latnet no visādiem tetiem-lattelekomunistiem. ceru, ka tev kādreiz no servisa atdos auto bez viena riteņa un pateiks, ka tas ir normāli.

Sveiki,

Tā ir pavisam normāla biznesa prakse uzraktiet uz LMT, TET, TELIA vai citu ISP atbildēs to pašu ;) neuztveriet to tik jūtīgi :smiley: