Uzkārās samsung galaxy s6 edge

Vai ir iespējams kaut ko pašai izdarīt, lai “atdzīvojas”? Pēc telefona zvana vnk palika tumšs ekrāns, mirgo uzraksts “samsung”, deg indikators un neviena no pogām nereaģē, arī ilgāk paturot… vecajam sony telefonam tādos gadījumos ņēmu nost bateriju, bet šim tāda opcija nepastāv… :frowning: Garantija vēl ir, bet interesē, vai kādam no jums tā ir bijis? Vai pastāv varbūtība kā savādāk viņu “atdzīvināt”?

Sveika, Kristīne! Mani dara bažīgu tas mirgojošais Samsung logo, bet nu vismaz iesākumā vari pamēģināt izslēgt telefonu turot Power un Volume Down pogas uz kādām 10 sekundēm. Ja telefons izslēdzas, pamēģini to ieslēgt vēlreiz.

Ja šis nepalīdz un esi gatava ierīci pilnībā nonullēt (paliksi bez visiem telefonā saglabātajiem datiem), seko šai pamācībai:

  1. With the Galaxy S6 powered completely off, press and hold “Volume Up” + “Home” + “Power” buttons simultaneously.
  2. When the Samsung logo appears, release the “Power” button, but continue to hold “Volume Up” and “Home“.
  3. When the “Android system recovery” screen appears, release all buttons.
  4. Use the “Volume Down” button to toggle the selection to “wipe data/factory reset“, then press “Power” to choose that selection.
  5. Use the “Volume Down” button to toggle the selection to “Yes — delete all user data“, then press “Power” to choose that selection.
  6. Wait for the reset to finish. You will eventually be prompted to “Reboot system now“. Press “Power” to choose that selection.

Ziņo kas tur beigās sanāks. Ja labāk nepaliek, būs jācilpo uz servisu.

Acīmredzot no tā logo un indikatora mirgošanas baterija diezgan ātri nosēdās…pieliku pie lādētāja, pie 35% mēģināju slēgt iekšā…un aizgāja, pagaidām viss ir ok :slight_smile: Bet paldies par ieteikumiem, protams, gribas cerēt, ka tas neatkārtosies, bet nu drošībai instrukciju, kā rīkoties nākamreiz vai vismaz mēģināt, saglabāšu :slight_smile:

OK, prieks, ka tā. Bet skaties vērīgi uz ierīci. Ja līdzīgas lietas atkārtojas, tad ir vērts nonullēt tās iestatījumus. Ja problēmas atkārtosies arī pēc tam, tad gan uz servisu, lai ierīci labo vai maina uz jaunu. Veiksmīgi!

Ok, noteikti soļošu izmantot garantiju, ja kas tml atkārtosies. Vēlreiz-paldies par padomu! :wink: