VW Sharan 2012 AdBlue "izravēšana"


#1

Sveiciens visiem!

Padalieties pieredzē ar AdBLue sistēmas “izravēšanu” no auto. Vai esat to darījuši? Vai nav nekādu problēmu ejot CSDD tehnisko apskati?

Man Šaranam jau gadu deg “Check Engine” lampiņa, dēļ nodeguša AdBlue iekārtas hītera. Mollers par remontu prasa ap 300 EUR, bet nav garantijas, ka pēc 2 gadiem atkal kas nenosprāgst.Chiptuning puikas piedāvā par 250 EUR sistēmu vispār atslēgt. Nevaru izlemt, ko darīt? Piebildīšu, ka zaļā domāšana mani īpaši neuztrauc. Izplūde jaunam auto tik un tā ir ļoti, ļoti maza. Vienīgais kas mani uztrauc - vai mani pēc pāris gadiem skatē par šo “nepaņem priekšā”.

Paldies jau iepriekš!


#2

Taču saremontē, nav jau DPF par 6x lielāku summu. Ja tas s**s darbojās 6 gadus, tad nomainītais arī darbosies līdzīgu laika posmu.


#3

“Nav izgatavotāja uzstādītā emisiju kontroles aprīkojuma vai tas nav pilnībā nokomplektēts; tehniskajā kontrolē uz ceļa – nepietiekams reaģenta daudzums attiecīgajā tvertnē; kartera ventilācija neatbilst transportlīdzekļa izgatavotāja prasībām; nenostiprināts vai bojāts, vai pārveidots emisiju kontroles aprīkojums.”
Par šo liek 2.


#4

Tieši tā pati problēma ! Kaktu meistars teica, ka pareizi “izravējot” nekādām problēmām nevajadzētu būt. Un jā, šitā esot bieža problēma, nav garantijas, ka tas jaunais sildītājs neatmetīs pekas jau pēc kāda gada.


#5

Precīzi! Tikai tāpēc, ka sistēma mēdz izbeigties ar to pašu veco, vai līdzīgu kaiti, es apsvēru “kreiso” iespēju ar tās deaktivizešanu. Man pat Mollerā džeks, kad izrādīju vēlmi labot, jautāja, vai man to tiešām vajag!? :smile:


#6

Manuprāt, šajā un līdzīgos gadījumos ir reāli tikai divi virzieni, kuros darboties. Pirmais, labot un uzturēt auto tieši tā, kā ražotājs to reglamentē. Tātad, šajā gadījumā nav jautājumu, vienkārši labojam to, kas saplīsis. Otrs virziens ir doties frīstaila virzienā un nelabot neko, ja to negribas darīt. Arī šajā gadījumā viss ir sasodīti vienkārši. Ja kaut ko negribas labot/mainīt, tad dodamies uz tuvāko kaktu kantori un ravējam nafig laukā komponentes. Kas notiks tehniskajā apskatē? Da, pofig kas notiks. Ja viss slikti, auto vienkārši pārdod un lai ar to krāmējas nākamais īpašnieks.


#7

Ja tev jau ir bērni, tad nopietni apsver ravēt ārā visu kas saistīts ar dīzeli. Domāju racionālākais ir sākt ar dzinēju, ko izņemt un piesliet sētas malā - tad viņš kļūst gan efektīvs, gan ekoloģisks.


#8

Viss kārtībā! Es jau paspēju auto pārtaisīt uz elektrodzinēju. Uz jumta saliku saules paneļus. Nakts laikā tas darbosies ar ūdeņraža dzinēju, ko pildīšu ar pilnmēness laikā vāktu rīta rasu.